پرو فایل98


نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: راهنمایی های اساسی برای شروع سئو محلی

  1. seo.nonegar1 آواتار ها
    seo.nonegar1
    راهنمایی های اساسی برای شروع سئو محلی
    http://profile98.com/wp-content/uploads/2015/01/star.pnghttp://profile98.com/wp-content/uploads/2015/01/not.star_.pnghttp://profile98.com/wp-content/uploads/2015/01/not.star_.pnghttp://profile98.com/wp-content/uploads/2015/01/not.star_.pnghttp://profile98.com/wp-content/uploads/2015/01/not.star_.png
    عضو جدید
    Feb 2016
    2
    0
    مورد پسند : 1 بار در 1 پست

    Wink راهنمایی های اساسی برای شروع سئو محلی

    راهنمایی های اساسی برای شروع سئو محلی



    اگر به دنبال روشی سودمند برای شناسایی برند و نام شرکت بر اساس محل و موقعیت جغرافیایی مکان کسب و کار خود هستید باید از روش های سئو محلی پیروی نمایید. با استفاده از ip موقعیت جغرافیایی بازدیدکننده و کاربر مشخص می گردد ولی در صورت تشخیص موقعیت و مکان جغرافیایی کسب و کار و سازمان باید سئو سایت را بر اساس شیوه های جستجوی محلی بهینه نمود.


    در زیر 4 مورد از بخش های اساسی برای آدرس دهی در زمان شروع بکارگیری استراتژی جستجو محلی را دنبال کنید:

    1-از وب سایت خود شروع کنید

    ساده ترین راه کسب اطلاعات جزیی و مهم درباره مکان شرکت یا محل فعالیت ، مراجعه کاربران و موتورهای جستجو به وب سایت است. اطلاعات مهمی چون آدرس، شماره تماس، ساعت کاری و .... را به آسانی می توان در زمان طراحی سایت با ترکیب کردن، در (صفحه تماس با ما) یا (صفحه درباره ما) قرار دهید.

    در صورت چند مکانه بودن محل جغرافیایی کسب و کار، توسعه جامع تر استراتژی محتوای محل در فرایند ساخت سایت با موارد زیر دارای اهمیت است:
    1-راهنمای (directory) مکان قابل خزیدن برای موتورهای جستجو
    2-صفحات فرود منطقه یا مکان ویژه
    3-محتوای منحصربفرد و یکتای محل سکونت محور
    4- بهینه سازی کلمات کلیدی جغرافیای هدف و منظور
    5-نشانه گذاری داده های ساخت یافته محلی
    6-ارائه طراحی وب سایت ریسپانسیو و mobile friendly از اطلاعات محل با قابلیت کلیک بر روی شماره تماس

    2- دایرکتوری های محلی

    برخی سایت ها چون گوگل و بینگ دارای دایرکتوری های محلی هستند. ایجاد اطلاعات محلی و بروزرسانی آن به منظور قرارگیری در بالاترین مکان های دایرکتوری محلی از قبیل Google My Business و Bing Places for Business و Yelp و YP وYellowBook. تاثیر مثبتی در افزایش بازدید و بهینه سازی سایت خواهد داشت. البته باید از سازگار بودن اطلاعات محل در تمام لیست ها اطمینان حاصل کنید.

    3- افزایش فهرست های محلی

    برای کنترل فهرست های محلی نیاز به اضافه کردن اطلاعات بیشتر و فراتر از اطلاعات عمومی، استفاده از متن های توصیفی و تصاویر مکان خاص و استفاده از بازخوردهای کاربران در فرم دیدگاه هاست.

    4-بروز رسانی اطلاعات محلی

    برپایی داده های محلی اولیه و یا پاکسازی آن تنها اولین گام این فرآیند است. با تهیه لیستی مرتب شده از لیست های محل محور یا محتوا و یا ... روشی استاندارد در بروزرسانی تغییرات اطلاعات جزئی از قبیل ساعت کاری، شماره تماس و ... پیدا کنید.
    #1 ارسال شده در تاريخ 02-01-2016 در ساعت 10:50 AM

  2. کاربر مقابل پست seo.nonegar1 عزیز را پسندیده است:

    Amin (02-03-2016)

  3. seo.nonegar1 آواتار ها
    seo.nonegar1
    راهنمایی های اساسی برای شروع سئو محلی
    http://profile98.com/wp-content/uploads/2015/01/star.pnghttp://profile98.com/wp-content/uploads/2015/01/not.star_.pnghttp://profile98.com/wp-content/uploads/2015/01/not.star_.pnghttp://profile98.com/wp-content/uploads/2015/01/not.star_.pnghttp://profile98.com/wp-content/uploads/2015/01/not.star_.png
    عضو جدید
    Feb 2016
    2
    0
    مورد پسند : 1 بار در 1 پست
    با ارسال نظرات خود مرا در ارسال مقالات بیشتر یاری نمایید
    طراحی سایت، سئو، طراحی وب سایت،سئو سایت،بهینه سازی سایت، ساخت سایت،سئو وب سایت،بهینه سازی وب سایت
    #2 ارسال شده در تاريخ 02-01-2016 در ساعت 10:51 AM

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •